Nowe maski!
Rękawiczki paintballowe - W KAŻDYM PAKIECIE!
Nowe markery paintballowe już są!
Paintball Śląsk : nowy sezon nadciąga, a wraz z nim NOWOŚCI!!!
Informacja o polityce dot. cookies
1 wrzesień: Znowu gramy i szukamy ekipy!
2 czerwiec: Zrób sobie prezent na Dzień Dziecka - przyjdź na kolejną grę otwartą!
Paintball Katowice: gra otwarta 29 kwietnia!
Paintball Piekary Śląskie: nowy filmik!
Paintballowa rewolucja sprzętowa!
Uwaga! KONKURS!!! Do wygrania nagroda o wartości 400 zł!!!
 

Do każdej grupy podchodzimy indywidualnie. Staramy się tak dobierać rodzaje gier, by stopniowo wprowadzać Was w tajniki taktyki, optymalnego wykorzystania sprzętu i wykorzystywania współpracy w grupie, oraz komunikacji wewnątrz zespołu, a także pomiędzy poszczególnymi grupami.
Stawiając sobie takie cele, najczęściej wykorzystujemy takie scenariusze:

  1. Wojna secesyjna. Jest to konkurencja, w której Uczestnicy zapoznają się dopiero z bronią. Ma ona dwa podstawowe cele: nauczyć szacunku do przeciwnika i broni, oraz słuchania uwag dotyczących bezpieczeństwa przekazywanych przez naszych instruktorów.
    Uczestnicy ustawieni w odległości ok. 20 metrów od siebie, oddają na komendę po jednym strzale. Trafieni schodzą do strefy bezpieczeństwa, zaś pozostali gracze, na kolejną komendę, zbliżają się do siebie o krok. W miarę skracania dystansu, odpadania kolejnych graczy, zostaje na polu już tylko drużyna zwycięzców.

  2. Flagi. Jest to scenariusz wymyślony równocześnie z samą grą w paintball. Idealny na wprowadzenie w arkana taktyki. Uczestnicy podzieleni na dwie grupy muszą zdobyć flagę przeciwnika, oraz obronić swoją. Współpraca w mniejszych zespołach jest nieodzowna, a obranie właściwej taktyki - to podstawa sukcesu.

  3. Gra o jedną flagę. Jest to modyfikacja poprzedniego scenariusza. W obecnym, bardziej skomplikowanym taktycznie, należy zdobyć tylko jedną flagę umieszczoną w środku pola. Zdobycz, trzeba umieścić jednak w polu przeciwnika.
    Współpraca w zespołach, szybkość, oraz dobra komunikacja pomiędzy flankami, to podstawa.

  4. Zdobycie wzgórza. Podzieleni na grupę broniącą i atakującą Uczestnicy, zajmują swoje pozycje. Obrońcy, ograniczeni terenem, mają mniejszą możliwość ruchu, jednak lepsze pozycje strzeleckie. Atakujący zaś, muszą się wykazać dużym sprytem, szybkością i odwagą by pokonać przeciwników i zdobyć ich bazę.

  5. VIP. Przeprowadzenie VIPa ścieżką, na której kryją się przeciwnicy, nie jest sprawą prostą. Trzeba wymyślić taktykę, skonstruować osłonę, szybko biegać i liczyć się z atakiem z każdej strony.
    Gra uczy pracy w grupie, komunikacji, oraz odporności na stres. Trzeba szybko podejmować decyzje i umieć je modyfikować w zależności od rozwoju sytuacji. Scenariusz świetnie się nadaj na imprezy firmowe, ale również na imprezy okolicznościowe.

  6. Każdy na każdego, czyli wojna totalna. Jest to gra na zakończenie dnia. Uczestnicy są już zaprawieni w boju, znają zasady współpracy w grupach, wiedzą, czy gra boli, czy nie i znają zasady bezpieczeństwa. Są więc gotowi na ostateczny pojedynek, w którym nie ma sojuszy. Sam przeciwko wszystkim, często z różną ilością amunicji, różną taktyką.
    Strzały padają z każdej strony, a adrenalina i testosteron unoszą się w powietrzu. Jest to najostrzejsza gra, ale i dająca bardzo dużą dawkę emocji.

  7. Scenariusze specjalne. Przygotowaliśmy również cały szereg zabaw specjalnych, w których wykorzystujemy klasyczne harcerskie podchody, gry na trzy, lub cztery zespoły, radiokomunikację, gry scenariuszowe i liczne inne atrakcje.
 
     
   
     
 

© 2009 trekking club. All rights reserved. Site by makaron